Retur- & Annulleringspolitik

Ikke tilfreds med din ordre?

Vi vil gerne høre, hvordan vi kan forbedre os!

Du kan returnere din ordre ubrugt inden for 14 dage efter modtagelse eller sende os et billede, hvis produktet er defekt. Vores team vil verificere billedet, og i de fleste tilfælde kan vi løse dit problem uden at kræve en returnering. Hvis en refundering godkendes, vil dine penge blive tilbagebetalt inden for fem hverdage efter modtagelse af din ordre eller verificering af billedet.

Vigtigt: Af hygiejniske årsager kan skønheds- og wellnessprodukter samt varer købt under udsalg ikke returneres.

Returnering via Post

Du har op til 14 dage efter modtagelse af din ordre til at ombytte et produkt til en anden størrelse/farve eller anmode om en refundering, hvis det blev leveret til et pakkecenter i nærheden af dig.

1. KONTAKT OS

Send en e-mail til kundeservice@puravita.dk, før du returnerer en vare, for at modtage den korrekte returadresse. Da vi sender fra flere distributionscentre, skal vi finde den rigtige lokation til din returnering.

2. EMBALLERING & FORSENDELSE

Pak produktet sikkert i den originale emballage og inkluder en seddel med dit ordrenummer i pakken. Du er ansvarlig for returneringen, så vi anbefaler at bruge en sporbar forsendelsestjeneste som DHL. Når du har sendt pakken, bedes du sende en e-mail til kundeservice@puravita.dk med sporingsoplysninger, hvis du anmoder om en refundering eller ombytning.

Bemærk: Returvarer skal sendes tilbage til leverandøren og ikke direkte til PURA VITA.

3. RETURNERING & REFUNDERINGSFORLØB

Aflever din pakke på det nærmeste pakkecenter, posthus eller pakkeshop. Når produktet ankommer til vores lager, vil vi behandle ombytningen eller refunderingen hurtigst muligt.

Annulleringer

Hvis du ønsker at annullere en ordre, skal du kontakte os straks på kundeservice@puravita.dk.

Hvis du annullerer inden for 24 timer efter bestilling, kan vi udstede en fuld refundering uden betingelser. Hvis din ordre allerede er blevet afsendt, skal du returnere den, når den leveres. Nedsatte varer kan ikke returneres eller annulleres.

Forsendelsesomkostninger

Kunden er ansvarlig for alle returfragtomkostninger. Disse omkostninger er ikke refunderbare. Hvis du modtager en refundering, vil de oprindelige forsendelsesomkostninger blive fratrukket din samlede refundering. Leveringstiden for ombyttede produkter afhænger af din placering.

Vi anbefaler altid at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller forsendelsesforsikring.

Kontaktformular